Friday, May 14, 2010

tired!!!!!!!!!!

lama sungguh x update blog nih........
walaupun x pasti sme ade de ke x org yg bace blog nih atau aku yang shyok sniri.....
tp pe leh wat... dalam kesibutan hidupp....
berlaku satu perpisahan......
weena.......
aku tak tahu la sama ade dapat jumpa ko lagi ke x........
tapi ko mmg btol2 wat aku nanges........
weena.........
aku sayang kat ko.......
walaupun kita x serapat mane.......
tapi kawan tetap kawan kan..........
nape ko nanges waktu dlm PSS td......
nape ko ckp aku yg buat ko nanges??
bukan ko ke yang buat aku nanges?? huhuh
weena.......
aku x pasti sme ade ko bace ke x........
tapi yg paling tepat nye ko x tahu pasal nih.....
tapi aku x leh ungkap semua nye dgn kate2. harap lagu ni dah cukup untuk memberi maksud sepenuh nye buat kamu....

Ingin aku singkap kembali
Kenangan lama agar bersemi
Inginku ulangi kisah manis
Agar terus bersemadi

Ingatlah aku sebagai rakanmu
Kenaglah daku dalam doamu
Begitulah indahnya kisah dahulu
Engkau sebagai temanku

Apabila engkau terjaga
Satukanlah harapanku denganmu
Kerana ianya bakal berpadu
Mimpi si penunggu yang setia
Layarkanlah impian doamu
Sesungguhnya aku masih mengingatimu
Sebagai kawan rakan dan teman
Semoga kita diberkati Allah

Kudoakan kepadamu agar bahagia
Di dunia dan akhirat

dan ini

Ketika mula bertemu
Terasa bagai telah lama bersua
Kau sambut hulur tanganku
Bertegur sapa penuh mesra

Masa terus berlalu
Dan kita tetap seiringan berjalan
Menempuh onak liku
Lalui semua suka dan duka bersama

Biarlah apapun rahsia
Dan kelemahanmu tetap engkau temanku

Riangnya saat kita ketawa
Asyik senda dan bercerita
Walau sesekali pandangan kita berbeza
Andainya tetap serupa

Adakalanya kita juga saling terluka
Namun di akhirnya kita tetap bersama

Dan kini dipisahkan dua benua
Saling mengejar cita
Tak pernah kulupakan
Detik yang indah bersamamu temanku

Huuuu....aaaaa.....

(ulang dari mula)

Kuasti suatu masa
Engkau dan aku kan bertemu semula
Kembali menjalinkan detik nan indah
Untuk kenangan bersama

arghhh mule nak nanges. weena
aku harap sesiapa yang terbaca mesege nih....
dan still contact ngan weena.....
nak mintak tlg bgi weena bace. hope pls..........

1 comments:

buDak-SyoK-SeNDiRi said...

alala...sho shweet adek...
x mo nanges2 ye...^^
akk doakan moge2 weena dpt tgk msg adek ney ye...amin:)

cAhAyA cInTa= UnIc